Jaki prezent na Dzień Taty?

Jedno i to samo pytanie co roku.. :) Ja osobiście zawsze mam z tym problem, pomysł na prezent dla płci żeńskiej nie sprawia mi tyle kłopotu co ten, który szykuje dla mężczyzn. Najlepiej delikatnie wypadać czego potrzebuje Nasz tata, co mu się podoba lub co myśli o różnych rodzajach prezentów. Czy woli spędzić ten dzień razem, czy gustuje w gotowych i praktycznych prezentach. Dlatego jeśli jeszcze nie macie pomysłu na prezent dla Waszego kochanego Taty to dobrze trafiliście! Może uda mi się podsunąć Wam jakiś pomysł. 




1. Kto powiedział, że słodkości są przereklamowane na prezent? Nie koniecznie! Strona chocolissimo.pl znana jest z oryginalnych czekoladek, a raczej ich wyglądu. Kto by nie ucieszył się z takiej właśnie oryginalnej czekolady? 
2. Fotoksiążka - uwielbiam wykonywać zdjęcia moim bliskim. Mam wrażenie, że albumy poszły w kąt i wszystkie zdjęcia przechowujemy teraz na dysku. Dlatego uważam, że fotoksiążka będzie idealnym prezentem i wywoła uśmiech na Twarzy niejednego taty. Tylko teraz do 17.06 rabat 30% na fotoksiążki jako prezent na dzień taty Na zdjęciach moja fotoksiążka, w której zebrałam wspólne chwile z chłopakiem :) 


3. Kubek - prezent standardowy, ale przecież kubków nigdy za mało :) Moje propozycje pochodzą ze strony home-you.com/pl


4. Skarpetki, ale nie byle jakie! Ciekawe, wyraziste i z pewnością oryginalne. Propozycje pochodzą ze sklepu wearmedicine.com


5. Etui na telefon. Propozycje ze strony etuo.pl, gdzie znajdziecie dużo wzorów na każdy telefon. 

6. Portfel, pasek lub zegarek - klasyczne ale sprawdzone i na pewno przydatne prezenty. Tym bardziej, że to prezent na lata. 

7. Perfumy od tych najtańszych do tych najdroższych. To Wy najlepiej wiecie jaki zapach preferuje Wasz Tata. I tu jeśli miałabym Wam coś doradzić to nie kupujcie perfum w drogerii (no chyba, że akurat jest promocja) ponieważ tam produkty są dwa razy droższe. Przez internet mamy oferty tych samych perfum w dużo tańszych cenach. 

Mam nadzieje, że wpis okazał się przydatny i choć trochę mogłam Was zainspirować. Czekam również na Wasze propozycje prezentów w komentarzach! Chętnie je poczytam, ale też na pewno przydadzą się innym :) 





Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

4 komentarze:

  1. Ja to ostatnio co roku mam problem, co wymyślić dla męża w imieniu dzieci. Zazwyczaj są to jakieś umazane kredkami laurki czy odciśnięte rączki, ale fotoksiazka to świetny pomysł, może coś takiego zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim faworytem zdecydowanie jest fotoksiążka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły na prezenty ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Totalnie nie mam pomysłu na prezent dla Taty, więc Twój post jest dla mnie wybawieniem! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń