Walentynkowa przesyłka od Delia Cosmetics - przegląd nowości kosmetycznych

Kiedy pokończyły Ci się wszystkie produkty do pielęgnacji włosów i jesteś zmuszona wyskoczyć do najbliższej drogerii. Nagle słyszysz dzwonek do drzwi.. kurier z przesyłką, a w niej chyba nie muszę mówić co było 😃 też czasem dopadają Was takie zbiegi okoliczności? Walentynkowa paczka od Delia Cosmetics i ich nowości. 



Chyba nie muszę wspominać jak bacznie obserwuję rozwój tej marki. Moja półka w łazience jest w dużej mierze wypełniona właśnie jej produktami - zaczynając od pielęgnacji stóp, a kończąc na głowie. Dobre i tanie produkty, ale.. ciężko dostępne. Tylko nieliczne spotkamy na półce w drogerii, a szkoda. 

W paczce znajdowały się podstawowe kosmetyki do pielęgnacji włosów - szampon, odżywka, maska, płynna keratyna i jedwab. Na opinie jeszcze za wcześnie, ale seria ta zapowiada się bardzo obiecująco. Wszystkie poniższe produkty znajdziecie na oficjalnej stronie marki - KLIK





A Wy znacie markę Delia Cosmetics? Lubicie ich produkty?



Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

6 komentarzy:

  1. Także otrzymałam tę paczkę i jestem na prawdę zadowolona z tych produktów!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami tej firmy, ale sporo osób poleca, więc sama kiedyś z chęcią po nie sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę 0% to już chcę je mieć!!! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę paczki, jest boska <3 Bardzo lubię tę markę, jednak rzeczywiście ciężko ją dostać gdziekolwiek stacjonarnie, a naprawdę wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tych kosmetykach, jednakże mają bardzo estetyczne opakowania, co przemawia na ich plus! :) Muszę koniecznie je wypróbować.
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tą markę, jednak nigdy nic od nich nie miałam :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń