Nowy zapach Naomi Campbell Pret a porter

Jakiś czas temu wspominałam Wam, że znalazłam się w gronie 100 szczęśliwych ambasadorek testujących nowy zapach wody toaletowej Naomi Campbell - Pret a porter dzięki portalowi ofemin. Co o nich sądzę? Czy są warte naszej uwagi? Zapraszam do zapoznania się z moją opinią :)




Od producenta:

"Zapach, który zabiera nas do wielkiego świata mody. Sylwetka Naomi Cambpell widoczna zarówno na opakowaniu jak i flakoniku przenosi nas wprost na wybieg dla modelek. Nazwa zapachu tłumaczy wszystko, to po prostu Pret a porter. Bardzo kobiecy zapach rozpoczyna się owocową kombinacją jagód, świeżej bergamotki i delikatnej gruszki. Serce odkrywa bogaty różany bukiet, któremu towarzyszą delikatne fiołki i jedwabiste białe peonie. W nutach bazy wakacyjnie zmysłowa brzoskwinia, intensywna paczula oraz smakowita waniliowa pannacotta nadają zapachowi niedoparty i niezapomniany charakter."


Naomi Campbell Pret a porter to kwiatowo - owoce perfumy dla kobiet.

Nuty zapachowe

Głowa: jagoda, bergamotka i gruszka
Serce: róża, fiołek i dzika piwonia
Baza: paczula, panna cotta, wanilia i brzoskwinia



Woda toaletowa Naomi Campbell Pret a porter o pojemności 30ml zapakowana jest w czarny kartonik ze złotymi napisami. Na pudełku jak i buteleczce znalazł się zarys modelki. Jak możecie zauważyć, flakonik różni się nieco od pozostałych zapachów NC - ten jest skromny i prosty. Atomizer działa płynnie i bez żadnych zarzutów. 

Na początku zapach jest dość ostry, ostrość ta jednak w miarę upływu czasu ulatnia się pozostawiając delikatny aromat. Mimo to w otoczeniu i tak jest dość mocno wyczuwalny. Kolejna cecha tych perfum to trwałość. Kiedy wychodzę rano na uczelnie czy spotkanie, spokojnie czuję zapach przez cały dzień :) 


Za 30ml zapłacicie w Rossmannie 105,99zł ( teraz są w promocji za 79,99zł) - jest to dosyć dużo, ale wiadomo perfumy w drogeriach nie należą do tanich, dlatego wystarczy troszkę poszperać w internecie i na pewno znajdziecie je dużo taniej. 

Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tego zapachu, cieszę się że miałam możliwość go przetestować. Jest to mój numer jeden na najbliższe wyjątkowe okazje! Szczególnie polecam produkt kobietom stanowczym i zdecydowanym, które lubią pozostawić po sobie mocny zapach. Jeśli nie wiecie też co kupić mamie, siostrze, dziewczynie czy koleżance na świąteczny prezent myślę, że ten wybór perfum będzie strzałem w dziesiątkę. Nie spotkałam jeszcze kobiety, której by ten zapach nie przypadł do gustu.. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz