DIY świąteczne - dekoracja na stół

Cześć i czołem! Przyznać się kto ogląda chłopaków z kanału 5 Sposobów na.. ? 😊Ostatnio podpatrzyłam u nich dekoracje świąteczną na udekorowanie stołu wigilijnego. Jest ona banalnie prosta ponieważ jedyny materiał jaki potrzebujecie to filc ozdobny, który znajdziecie w każdym dobrym sklepie papierniczym. Ja odsyłam Was na ich kanał → KLIK, a poniżej przedstawiam Wam moją pracę. PS: musiałam wykonać ich aż 13! 😀😀














Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda, idealne na wigilijny stół :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie ozdoby dodają świątecznego klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt przepadam za chłopakami od "5 sposobów na...", zatem całkiem fajnie, że zobaczyłem to akurat u Ciebie :D
    -Nudziarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!Szkoda, że za późno zauważyłam ale przyda się na święta za rok.W tym roku juz nie zdążę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest jeden z najprostszych i najładniejszych pomysłów jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś oglądałyśmy ten kanał 🙈 bardzo go lubialysmy. Musimy oglądnąć ten odcinek co ty!

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow! Nigdy bym nie pomyślała w ten sposób :o
    Świetne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłam podobne na święta, coś prostego do wykonania a przecudnie wygląda na stole wigilijnym. :D

    OdpowiedzUsuń