Trzy proste kroki na zadbane dłonie

W okresie zimy nasze dłonie są najbardziej narażone na czynniki zewnętrzne, dlatego jest to szczególny czas, aby poświęcić im więcej uwagi niż zwykle. Na szczęście okres ten mamy już za sobą, ale to nie oznacza by je całkowicie zaniedbać. Systematyczna pielęgnacja dłoni jest istotna i zapobiega między innymi ich starzeniu się. Dlatego jak należy o nie dbać? 


Przede wszystkim należy każdego dnia aplikować na skórę dłoni krem nawilżający. Ja ostatnio używam do tego produktów marki Delia Cosmetics z serii Extra Hand Care.  Od lewej krem regenerujący z oliwą z oliwek, nawilżający z aloesem, krem wygładzający z d-panthenolem i krem odżywczo-nawilżający z olejem konopnym. Produkty te są bardzo tanie (3,50zł/szt!!) i muszę przyznać, że na prawdę dają radę! Do tego super się prezentują, a każdy kolor tubki jest powiązany z kolorem kremu.







Pamiętaj również, aby myć ręce pod letnią wodą - ani za zimną ani za gorącą ponieważ nasze dłonie tego nie lubią. Po umyciu dokładnie je wycieraj dzięki czemu unikniesz wilgoci, która powoduje szybsze wysuszanie skóry. Po takim zabiegu zaaplikuj krem. Te trzy proste kroki, które wcielisz w swoje życie sprawią, że będziesz mogła cieszyć się pięknymi dłońmi przez cały czas :) 





Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

16 komentarzy:

  1. śliczne opakowania :)
    https://pozytywnapati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam nigdy tego kremu, ale za taką cenę chętnie przetestuję <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że piszesz o takich sprawach. Pokaże mojej dziewczynie ten post bo ona też ma problem częsty z zadbaniem .

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wiedzieć. Z wielką chęcią będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe produkty. Jeszcze bardziej zaciekawiły mnie takie kolorowe opakowanka :D

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten różowy i jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kremy do rąk. Może przy następnej okazji zaopatrzę się w ten z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze tego kremu, ale szybko to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Współpracuję z Delią, ale takich perełek jeszcze nie widziałam :)
    _______________
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kremy wyglądają na prawdę zachęcająco, zwłaszcza ze względu na ich atrakcyjną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena jest świetna, powiem Ci ze nawet w ciemno bym wyprobowala 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się opakowania, myślę że zachęciłyby mnie do użytkowania i ta cena!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mają piękną szatę graficzną.
    Cena równie atrakcyjna.
    Mam problem z suchą skórą, próbowałam już wielu kremów, może te z "Delia" dadzą radę z moimi dłońmi? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja cały rok dbam o dłonie, nie ma dnia, żebym nie użyła chociaż kilka razy kremu do rąk. Te Delii mają piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other, let me know by leaving a comment on my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń